Hore

Najčastejšie otázky

V tejto rubrike nájdete najčastejšie otázky našich zákazníkov. V prípade, že ste tu Vašu otázku nenašli, alebo potrebujete vedieť niečo viac, uistiť sa - pokojne nám napíšte / zavolajte. Radi Vám odpovieme na všetky Vaše otázky.
Kontakt: info@anjelskydiabolske.sk, tel. číslo: 0918 306 304 (Po-Pia 7:30 - 15:30)


  • Ako si mám šperk kúpiť / objednať?

Všetky šperky, ktoré nájdete na našom webe máme skladom. Pri každom produkte máte možnosť - Vložiť do košíka. Stačí si kliknúť na to tlačidlo a daný šperk Vám automaticky pridá do nákupného košíka. Vybehne Vám automatické okienko - Ak si chcete zakúpiť ešte niečo, kliknite na pokračovať v nákupe, ak už v košíku máte všetko čo ste si chceli kúpiť, kliknite na zobraziť košík- pre istotu skontrolujte, či tam máte všetko, čo chcete a už len pristúpte k ukončeniu objednávky, t.j. vyplňte kontaktné údaje(adresa, tel. číslo, email, spôsob dopravy, platby) a odošlite objednávku.

Hneď ako odošlete objednávku, príde Vám potvrdenie o uskutočnení objednávky formou emailu.
UPOZORNENIE! : Ak si kupujete prsteň, musíte si kliknúť na veľkosť, ktorú potrebujete a tak vložiť do košíka, ak na veľkosť nekliknete (nevyberiete si z ponuky) automaticky Vám dá prvú v poradí - systém netuší akú veľkosť potrebujete, VY si ju musíte zvoliť, t.j. vybrať z ponuky. Iba veľkosti, ktoré sa zobrazujú, len tie máme SKLADOM - čo tam nie je, to nemáme. 

  • Utvoril som objednávku. Ako viem, že moju objednávku máte?

Po každom správnom ukončení objednávky Vám napíše - Ďakujeme, VAŠA Objednávka BOLA prijatá :) a hneď pod týmto textom Vám napíše Vaše číslo objednávky - to je Vaše potvrdenie, že objednávku máme. Ak Vám tento text zobrazilo, znamená to, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná. Okamžite, po odoslaní objednávky by ste mali obdržať potvrdzujúcu SMS a e-mail ( číslo objednávky máte aj tam), samozrejme, za predpokladu, že ste si to skontrolovali a zadali tieto informácie správne.
   * Ak Vám prišla sms, ale nemáte e-mail, prosíme, skontrolujte si zložku SPAM ( občas sa e-maily zatúlajú do tejto zložky )
   * Ak Vám však neprišla ani potvrdzujúca sms, ani e-mail - Vaša objednávka nebola úspešne dokončená / odoslaná.

  • Mám u Vás objednávku. Kedy mi bude doručená?

Objednávky odosielame dvakrát až trikrát týždenne, takže od nás odídu najneskôr do 48 pracovných hodín od prijatia Vašej objednávky. Potvrdenie o expedovaní Vašej objednávky obdržíte prostredníctvom SMS správy aj e-mailu. Keď objednávka od nás odíde neznamená, že hneď v ten istý deň bude aj doručovaná.
Doba doručenia Vašej objednávky závisí od spôsobu dopravy, ktorý ste si zvolili.
    * Slovenská pošta : 1 - 2 max. 3 dni od expedovania. (cena poštovného je 2,50€, nad 30€ zdarma )
    * Kuriérom UPS : 1 pracovný deň od expedovania. (cena poštovného je 3,90€, nad 40€ zdarma)

Slovenská pošta: Doručenie prebieha klasicky = listová zásielka, ktorú Vám bude doručovať Vaša pani poštárka / pán poštár, ak nebudete na adrese, nechá Vám v schránke zv. "žltý lístok" s ktorým si po dobu 15 dní môžete ísť zásielku vyzdvihnúť podľa otváracích hodín Vašej pošty.

  • Chcem objednávku zrušiť, ako to mám urobiť?

Každú objednávku môžete zrušiť do 07:00 hod. počas pracovných dní.

Zrušiť Vašu objednávku môžete e-mailom - píšte na: info@anjelskydiabolske.sk , alebo telefonicky na čísle 0918 306 304 a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail, číslo objednávky.
Dôležité upozornenie! Ak ste už obdržali potvrdenie (EMAIL) objednávka bola expedovaná, nie je možné ju zrušiť, znamená to, že objednávka je už na ceste k Vám.

  • Čo sa stane ak objednávku neprevezmem?

POZOR! Dôležité upozornenie
Ak zákazník zásielku odmietne alebo ju nevyzdvihne v odbernej lehote - zásielka sa nám vráti a my ju musíme tak znova zaplatiť. Preto ak si objednáte od nás znova, na dobierku Vám žiaľ tovar nepošleme. Pre "zbytočné", ale zároveň navýšené poštovné náklady z predchadzajúcej objednávky, tú ďalšiu musíte zaplatiť vopred.
Zákazník je zapísaný na BLACK LIST nášho e-shopu, čo znamená, že môže si od nás v budúcnosti objednať šperk – ale nebude možné ho zaslať dobierkou. Bude nutné objednávku uhradiť vopred na účet.
Dôvod je jednoduchý - zákazník už viac nie je považovaný za dôveryhodného.

Ak zákazník nevyplatí svoju ďalšiu objednávku vopred na účet, pričom svoju poslednú objednávku neprevzal/odmietol - bude jeho nevyplatená objednávka po 14 dňoch bez pripísania platby na účet spoločnosti Jewelry s.r.o. automaticky stornovaná = zrušená.

  • Nesadla mi veľkosť prsteňa. Môžem ho vymeniť?

ÁNO. samozrejme. Ak Vám nesadla veľkosť prsteňa môžete ho vymeniť do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia Vašej objednávky.
Postup pri výmene veľkosti prsteňa máte vysvetlený na tomto odkaze.

  • Šperk sa mi nepáči, nevyhovuje mi. Môžem ho vrátiť?

ÁNO, samozrejme. Právo na vrátenie tovaru máte do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia Vašej objednávky. Ak Vám tovar nevyhovuje, môžete ho vymeniť za niečo iné alebo Vám vrátime peniaze.
Postup pri výmene za INÝ tovar alebo vrátenie peňazí máte vysvetlený na tomto odkaze.

  • Pri prsteni sa nezobrazuje veľkosť, ktorú potrebujem. Je možné ju objednať?

NIE, mrzí nás to. Ak sa daná veľkosť nezobrazuje, znamená to, že ju skladom momentálne nemáme - je vypredaná. Opätovné naskladnenie daného šperku závisí od výrobných možností nášho dodávateľa.
Náš tip: Skúste využiť filter podľa veľkostí (nachádza sa vľavo na lište ). Vyberte veľkosť, ktorú potrebujete a zobrazia sa Vám iné prstene, ktoré v danej veľkosti máme.

  • Je možné gravírovať do šperkov ako oceľ, titán alebo tisten?

NIE, u nás. Žiaľ materiály ako chirurgická oceľ, titán, volfrám a tisten – sú tvrdšie a odolnejšie materiály, do ktorých sa ťažšie gravíruje. V Košiciach, kde sídli naša firma, žiaľ nemáme zlatníka, ktorý by bol ochotný do týchto materiálov gravírovať. Z tohto dôvodu, žiaľ, gravírovanie ako doplnkovú službu, neponúkame.

  • Mám záujem o zaslanie do zahraničia, je to možné?

ÁNO, samozrejme. Zásielky posielame aj do zahraničia, avšak po platbe vopred s upravenou výškou poštovného nakoľko je výška poštovného rozdielna ako u nás.
Bližšie info si prečítate v našich obchodných podmienkach v sekcii : POSIELANIE DO ZAHRANIČIA. Kliknite na tento odkaz.

  • Obrúčky sa predávajú ako pár?

NIE, cena obrúčky je vždy uvedená ako cena za KUS. Píše Vám to aj v popise šperku. Vždy na to upozorňujeme! To, že na obrázku vidíte dve obrúčky neznamená automaticky, že Vám 2 kusy budú doručené. Je to len dvojitý pohľad na daný prstienok, aby ste ho videli z rôznych uhlov pohľadu, prípadne ak je farebná kombinácia, aby ste videli ako vyzerá. Veľkosť pre seba a pre partnera si musíte predsa zvoliť, nie vždy majú partneri predsa rovnakú veľkosť prstov :)

UPOZORNENIE! : Hoci sa obrúčky predávajú po kuse, balíme Vám ich do jednej darčekovej krabičky zdarma! Nakoľko to pôsobí aj vyzerá lepšie. Systém Vám do košíka načíta 2 kusy krabičiek automaticky (pokiaľ si vy nevyberiete iné, ktoré sú už spoplatnené), obdržíte však len jednu. Hodnota väčšej krabičky sa rovná hodnote dvoch maličkých, nemyslíte si teda, že Vás v tomto prípade chceme ukrátiť. Ponúkame predsa krabičky ZADARMO. :)

  • K zakúpenému setu Swarovski elements obdržím aj certifikát originality?

NIE, sklameme Vás. Radi by sme upozornili, že náš e-shop ponúka šperky z rady Swarovski elements - tie nepodliehajú udeľovaniu certifikátu, keďže sa jedná o cenovo dostupnejšiu variantu z dielne Swarovski. Čo znamená, že šperk je vyrobený z iného kovu(u nás rhódium) a je v ňom len vsadený komponent Swarovski.
Je teda cenovo dostupnejší a tým, že nepochádza kompletne celý od zapínania až po celkový dizajn z dielne Swarovski (čo by bola cena niekoľkonásobne vyššia), certifikát originality sa k týmto šperkom nedodáva.